Click here for Arsenal FC news and reports

Search:

Type: Posts; User: barrybueno

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.11 seconds.

  1. Replies
    14
    Views
    246

    Forget any of that C, football without fans is...

    Forget any of that C, football without fans is utterly pointless*

    *Fair play to Arsenal bringing in comedic value by fúcking around from goal kicks tho :homer:
  2. True dat AAR. That and no fans make it impossible...

    True dat AAR. That and no fans make it impossible to take football seriously atm. And the Awimb clock is wrong!
  3. Can't you sort of say bollox to them r? I wonder...

    Can't you sort of say bollox to them r? I wonder what powers they have to enforce that fine. Or have you paid it already? :-|
  4. Can I be the first to say this game is crying out...

    Can I be the first to say this game is crying out for an Ozil?

    :hehe: That's what the pundits and 'experts' will beat MA with anyway.
  5. That's that explained then :hehe:

    That's that explained then :hehe:
  6. I'd guess maybe he doesn't fit the work ethic or...

    I'd guess maybe he doesn't fit the work ethic or the tempo Arteta wants. Then there's the China/muslim business which he spoke out about, I don't know much about it but I don't think the club were...
  7. I think it shows a winning mentality by Arteta...

    I think it shows a winning mentality by Arteta tbh. Ozil cleary doesn't fit in to his plans and the money he's being paid makes no difference. As you say maybe it's time for the ruthless approach....
  8. Just reading about the planned European Super...

    Just reading about the planned European Super League or whatever shít it's called. What with no crowds, kneeling/BLM bull**** and the general greed of clubs I think it's time to tap out, shame really...
  9. I reckon he's a Prius loving poofta, what say you...

    I reckon he's a Prius loving poofta, what say you GG?
  10. fm Pat you and your new cars. You do realise they...

    fm Pat you and your new cars. You do realise they last 5/10/15 years? Planet mashing mofo
  11. 1. It prob still happens, boss being strapped by...

    1. It prob still happens, boss being strapped by foxy secretary
    2. Agreed, it's ****ing terrible and pointless

    As for normality we can only dream. I think it's gone :cry:
  12. I put it to you that you are wrong Sir, the odds...

    I put it to you that you are wrong Sir, the odds of this happening are 0.00002%
  13. I don't know why you feel the need to drag the...

    I don't know why you feel the need to drag the Chelsea owner in to this :chav:
  14. Shirley it doesn't get much more Spursy than that...

    Monkey boy was certainly a game changer when he came on :hehe:
  15. Ah thought you were heading down another avenue...

    Ah thought you were heading down another avenue there T, I got a little bit aroused.

    None of this shít matters anyway, football is at an all time low for many reasons and is pointless. Even when...
  16. Sir Marcus of Rashford MBE if you don't mind!

    Sir Marcus of Rashford MBE if you don't mind!
  17. Replies
    1
    Views
    290

    New mascot sorted imo

    https://www.theguardian.com/football/2020/oct/13/if-i-was-an-animal-id-be-an-octopus-partey-plans-a-splash-at-arsenal

    Thomoctopus

    Gonna want 8 times the salary of Bernis' fave but I'm sure...
  18. Replies
    2
    Views
    391

    I'm more interested in ducks tbh

    I'm more interested in ducks tbh
  19. Replies
    2
    Views
    439

    About as many times as when he nearly signed...

    About as many times as when he nearly signed C.Ronaldo (Rona,RIP)
  20. Replies
    1
    Views
    390

    As much as I hate them I hope they ignore this...

    As much as I hate them I hope they ignore this rubbish.
  21. Replies
    4
    Views
    435

    He eats horse meat C. Loves gluing things as...

    He eats horse meat C. Loves gluing things as well...
  22. Replies
    4
    Views
    435

    He certainly nailed the premier league although...

    He certainly nailed the premier league although he's being polite. Riddled with mistakes and shít goalkeeping must have got lost in the translation imo
  23. Replies
    0
    Views
    222

    wtf Awimb, no Eddie Van Halen gone?

    Or did I miss it, probably :homer:
  24. Replies
    4
    Views
    672

    lol What have you bought?

    lol What have you bought?
  25. Replies
    2
    Views
    263

    Dunno but even Lottery winner Kent Brockman can't...

    Dunno but even Lottery winner Kent Brockman can't afford him:

    https://comb.io/3WSlPr
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4