Search:

Type: Posts; User: barrybueno

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. :hehe: That is sick dude. err I mean...

    :hehe: That is sick dude.

    err I mean disgusting...
  2. You can't use the term 'white-vanned' in this day...

    You can't use the term 'white-vanned' in this day and age reds :judge:
  3. :hehe: I was ahead of the game there.

    :hehe: I was ahead of the game there.
  4. Where's the dog option?

    Where's the dog option?
  5. Briefcase ****er!

    Briefcase ****er!
  6. Replies
    27
    Views
    573

    This is what we need P ...

    This is what we need P

    https://www.youtube.com/watch?v=vsb6SSLJazw
  7. As I'm old and drive an auto these days ze...

    As I'm old and drive an auto these days ze Germans choose all my gears but the kick down to second and then rev to 6,500 does sound good with the window down imo
  8. Replies
    8
    Views
    334

    [loooooooooooooolll

    [loooooooooooooolll
  9. He ain't no Jan Molby P

    He ain't no Jan Molby P
  10. I've got my Daisy Dukes on today B. You'd be too...

    I've got my Daisy Dukes on today B. You'd be too busy having homoerotic fantasies to worry about my hairy legs imo
  11. hahaha brilliant

    hahaha brilliant
  12. Replies
    9
    Views
    243

    ooh I like you

    ooh I like you
  13. Replies
    13
    Views
    387

    :hehe: Not quite, I drive home then its a 3...

    :hehe: Not quite, I drive home then its a 3 minute walk to said pub. Weirdly a cozzer knocked on my front door just now. I think you have special powers...
  14. Replies
    13
    Views
    387

    Its on then. I dont need much warning, Im only a...

    Its on then. I dont need much warning, Im only a 20 minute drive away at work myself. Any day is fine by me tbh.
  15. Replies
    13
    Views
    387

    hmmm Beckenham Junction you say? Shirley we're...

    hmmm Beckenham Junction you say? Shirley we're looking at a few beers in O'Neill's one afternoon before you get around to hanging the perp?
  16. Gotta love Gatlins old mans comment about booing fans 'disrespecting the sport'

    As hypocrisy levels goes this bloke has shirley got a gold medal in him imo
  17. Kicking tan though...

    Kicking tan though...
  18. Replies
    3
    Views
    190

    A minutes silence for Grenfell?

    Jesus ****ing Wept!
  19. https://www.youtube.com/watch?v=kRh73P_bqTo ...

    https://www.youtube.com/watch?v=kRh73P_bqTo

    This is what you want bro
  20. ****in munter dude, I know you can do better!

    ****in munter dude, I know you can do better!
  21. Dont go there much these days, my troublesome...

    Dont go there much these days, my troublesome mate is barred. Im more of a Ye George and Goose (White Horse) man these days

    Pop down and Ill buy you a beer or two ...
  22. Curly Bifta, is that really you? :-D

    Curly Bifta, is that really you? :-D
  23. showoff...

    showoff
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  24. Replies
    18
    Views
    488

    Senna? Get to **** dude!

    Senna? Get to **** dude!
  25. Anyone who counts the Charity Shield as a trophy...

    Anyone who counts the Charity Shield as a trophy should be kicked to death imo.

    Also, Im pretty sure every Arsenal fan in the world would swap those FA Cups with Chelseas titles.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4